جمعه 7 اردیبهشت 1403
منوی سایت
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
صفحه مخصوص واحدها
پیوند ها
...............................................
...............................................
...............................................
تبلیغات
- دوره تفسیر موضوعی قرآن مرکز آموزش سازمان فعالیت های قرآنی
آیین اختتامیه جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان«از باران تا رویش»
تاریخ انتشار: سه شنبه 29 اردیبهشت 1394

به همت جهاد دانشگاهی استان البرز؛ اختتامیه جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان برگزار شد

اختتامیه جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان "از باران تا رویش" عصر روز گذشته(28 اردیبهشت) به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، در ابتدای این مراسم، رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز بر ضرورت توسعه فرهنگ نوآوری در بین دانشجویان تأکید کرد و گفت: فرهنگ جزء اصلی‌ترین واژه‌های دانشگاهی است و از جایگاه ویژه‌ای در بین اساتید و دانشجویان برخوردار است.

وی افزود: امروزه نوآوری فرهنگی به نیازی جدی برای همه دانشگاه‌ها تبدیل شده؛ چرا که بدون خلاقیت و نوآوری اهداف فرهنگی پیش‌بینی شده این مراکز محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره «از باران تا رویش» خاطرنشان کرد: این جشنواره امسال به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز در مقر اصلی این معاونت یعنی دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

هاشمی‌راد یادآور شد: خوشبختانه آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره هم از لحاظ کمّی و هم از لحاظ کیفی قابل توجه بودند.

وی در خصوص نحوه داوری آثار ارسالی نیز گفت: از آنجایی که ارزیابی شاخص‌های فرهنگی کار دشواری است هیئت داوران در ارزیابی آثار رسیده با مشکلاتی رو به رو بودند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز ادامه داد: کیفی بودن آثار ارسالی باعث شد فرایند داوری این آثار از طی دو ماه اسفند و فرورین ادامه داشته باشد.

این مسئول یادآورشد: اگر برگزاری این جشنواره‌ها تداوم داشته باشد انگیزه و نشاط دانشجویان برای ارائه طرح‌های خلاقانه در حوزه فرهنگ بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: بدون شک در فرایند برگزاری این جشنواره مشکلاتی وجود داشته که سعی می‌شود در سال‌های آتی مرتفع شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز در پایان از همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، دانشگاه خوارزمی و دانشگاه پیام نور البرز برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره قدردانی کرد.

نوآوری‌های فرهنگی بدون عنصر تقوا معنایی ندارد/ ظاهربینی آفت کارهای فرهنگی است

در ادامه این مراسم معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور گفت: رشد و هدایت انسان مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های فرهنگی است.

دکتر مهدی فیض، در اختتامیه جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان ایران «از باران تا رویش» اظهار کرد: بدون شک آنچه که در بطن و شیرازه هر کار فرهنگی اولویت دارد توجه به خدا و رعایت تقوای الهی است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی باید با هدف بازکردن گرهی از مشکلات فرهنگی جامعه صورت بگیرد و منجر به تعالی جامعه انسانی شود.

فیض افزود: بدون شک اگر فعالان عرصه‌های فرهنگی در انجام اهداف خود تقوای الهی را نادیده بگیرند و برنامه‌های خود را با هدفی جز رضای خداوند به انجام برسانند، خروجی کار آنها نتیجه بخش نخواهد بود.

وی ادامه داد: فعالان عرصه فرهنگی نباید اسیر ظاهربینی شوند و باید اهداف خود را به صورت عمقی و عملیاتی پیگیری کنند.

فیض تصریح کرد: مهم‌ترین هدف برنامه‌های فرهنگی هدایت بشر و کمک به رشد و تعالی انسان است بنابراین فعالان این عرصه باید برمبنای این اهداف برنامه‌های خود را عملیاتی کنند.

این مسئول یادآورشد: اگر یک کار فرهنگی فاقد هسته تقوا باشد هر چقدر هم که درآن نوآوری به کار رفته باشد نتیجه دلخواه را نخواهد داشت و اثرگذار نخواهد بود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور گفت: بدون تقوا فعالان عرصه فرهنگی صرفاً وقت و عمر خود را صرف می‌کنند و اثری از خود به یادگار نخواهند گذاشت.

وی در پایان اظهار کرد: فعالان عرضه فرهنگی باید به روز باشند و برنامه‌های خود را متناسب با نیاز روز و سیاست‌های مشخص شده اجرایی کنند.

جای کارآفرینی فرهنگی در سبد توسعه کشور خالی است

دبیر جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان از ارسال بیش از 400 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

احمدرضا فیروزی، در اختتامیه جشنواره «از باران تا رویش» اظهار کرد: این جشنواره با هدف کارآفرینی در حوزه فرهنگ طراحی و به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: در فرایند برگزاری این جشنواره تلاش شد تا کارآفرینی فرهنگی از ایده تا اجرا دنبال و به سرانجام مطلوبی برسد.

فیروزی افزود: در ابتدای اعلام فراخوان، مشارکت دانشجویان برای شرکت در این جشنواره بسیار کم رنگ بود که این امر به نوعی شوکی به عوامل برگزار کننده این رویداد فرهنگی وارد کرد.

وی ادامه داد: برای علت‌یابی این مساله جلساتی با مشاوران و برخی فارغ التحصیلان رشته کارآفرینی برگزار شد و خروجی این جلسات مشخص کرد که نوآوری فرهنگی در فضای دانشگاه‌ها آن طور که باید و شاید شناخته شده نیست.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: در نهایت با تلاش مسئولان برگزار کننده این جشنواره و با اطلاع‌رسانی مناسب، نتیجه دلخواه از این جشنواره به دست آمد و بیش از 400 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

فیروزی تصریح کرد: این آثار غالباً از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند و داوری برای انتخاب آنها بسیار دشوار بود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز یادآورشد: هیات داوران دو ماه برای انتخاب آثار برگزیده زمان گذاشته و در نهایت 51 اثر از میان آثار ارسالی به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: کیفیت آثار دریافتی به قدری بالا بود که داوران ناچار شدند بعضاً دو یا سه اثر را مشترکا حائز رتبه دوم و یا سوم اعلام کنند.

این مسئول اظهار کرد: هرچند این جشنواره در آغاز با کندی دریافت آثار پیش رفت ولی پایان و خروجی آن نشان داد که اگر فرصت در اختیار دانشجویان قرار بگیرد، می‌توانند در حوزه فرهنگ نوآوری‌های قابل توجهی ارائه دهند.

فیروزی با تاکید بر لزوم تغییر نگاه کلان برموضوع کارآفرینی فرهنگی در کشور افزود: متاسفانه جای کارآفرینی فرهنگی در سبد توسعه کشور خالی است و اصلاح این موضوع نیازمند تغییر نگرش‌های کلان به این مقوله است.

وی افزود: امروز شاهد کارآفرینی در عرصه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و سایر بخش‌های اقتصادی هستیم ولی کمتر در حوزه فرهنگ با مقوله کارآفرینی فرهنگی درگیر هستیم.

فیروزی در پایان گفت: بدون شک با تغییر نگاه‌های موجود به کارآفرینی فرهنگی، درآینده‌ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ کشور خواهیم بود.

دنیای فرهنگ دنیای خلاقیت است / جذب مخاطب بدون نوآوری امکان‌پذیر نیست

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی نیز گفت: نقش نوآوری و ابداع در فرهنگ دینی غیرقابل انکار است.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، در مراسم اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: نوآوری و ابداع در فرهنگ دینی ما نقش برجسته‌ای دارد به طوری ائمه و بزرگان دین حتی سوالات و مسائل مردم را با شیوه‌ای نو پاسخ می‌گفتند.

وی خاطرنشان کرد: دنیای امروز دنیای تغییر است و اگر فعالان عرصه فرهنگی نتوانند متناسب با تغییرات روز به روز و لحظه‌ای نوآوری را در برنامه‌های خود بگنجانند مخاطبان خود را از دست می‌دهند.

ایمانی افزود: واقعیت این است که امروز شبکه‌های ماهواره‌ای با استفاده از روش‌های خلاقانه و نوآورانه توانسته‌اند خیل عظیمی از مردم را به سمت خود جذب کنند.

این مسئول ادامه داد: بنابراین اگز می‌خواهیم در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در مقابل دشمنان حرفی برای گفتن داشته باشیم باید نوآوری در اجرای اهداف فرهنگی را فراموش نکنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی با تاکید بر نقش دانشجویان در ایجاد نوآوری‌های فرهنگی گفت: امروز دانشجویان می‌توانند با ابتکار و نوآوری هویت ایرانی - اسلامی را زنده و بیش از پیش به جهانیان معرفی کنند.

وی یادآور شد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی چراغ امید را در دل دانشجویان کشور که دغدغه فرهنگی دارند، روشن نگه می‌دارد و به آنها انگیزه مضاعفی می‌دهد تا بتوانند مسیر خود را با قدرت بیشتری ادامه دهند.

وی در پایان گفت: با روشن شدن چراغ امید بسیاری از سختی‌ها و مشکلات قابل تحمل می‌شود و اهداف زودتر و راحت‌تر از آنچه تصور می‌شود، محقق می‌شوند.

انسان‌های خلاق از کوچک‌ترین نوآوری استقبال می‌کنند

استاد ادبیات فارسی دانشگاه خوارزمی نیز در این مراسم گفت: نگاه انسان‌های خلاق به دنیا همیشه نو می‌ماند.

دکتر بهادر باقری، اظهار کرد: انسان‌های خلاق و نوآور ویژگی‌هایی دارند که آنان را از دیگران متمایز می‌کند.

وی افزود: غالب این افراد در عین این‌که روابط صمیمی و نزدیک بین فردی دارند، خلوت‌گزین بوده و زیاد به حضور در مجامع عمومی علاقه نشان نمی‌دهند.

باقری یادآور شد: دنیا برای انسان‌های نوآور همواره جذاب بوده و تازگی خود را از دست نمی‌دهد؛ چراکه نگاه این افراد به دنیا همیشه تازه است.

وی ادامه داد: انسان‌های خلاق و نوآور همواره مشغول خانه تکانی روح و تازه شدن هستند و به هیچ وجه با سکون کنار نمی‌آیند.

این ادیب برجسته معاصر گفت: همه افراد خلاق و نوآور درتلاش هستند که از میان‌مایگی عبور کنند و به بزرگی برسند که این امر حساب آنان را از بقیه جدا می‌کند.

استاد ادبیات دانشگاه خوارزمی با اشاره به نو و تازه بودن شعر شعرایی همچون خاقانی، خیام و حافظ گفت: با خواندن اشعار خاقانی از به کار رفتن اصطلاحات نجوم و بدیع توسط شاعر تعجب می‌کنیم.

باقری اضافه کرد: این تعجب با خواندن اشعار خیام دو چندان می‌شود؛ چراکه وی اصطلاحات بدیع را با خیال درهم آمیخته و شعری ناب به مخاطب عرضه می‌کند.

وی ادامه داد: مخاطب با خواندن اشعار حافظ هم از تازگی نگاه شاعر تعجب می‌کند و هم از تازگی واژگانی که وی برای خیال‌انگیزکردن اشعارش استفاده کرده است.

این پژوهشگر تصریح کرد: مخاطب با خواندن اشعار حافظ هم از حافظ تعجب می‌کند و هم خود را به جای او گذاشته و با او تعجب می‌کند.

وی در پایان گفت: با توجه به اشعار برخی قدما از جمله حافظ و خیام به این نتیجه می‌رسیم که آنان در شعر و ادبیات از مرز میان‌مایگی عبور کرده و به بزرگی و کمال رسیده‌اند.

برگزیدگان جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان "از باران تا رویش"

ساختار نوآورانه در حوزه فرهنگی

رتبه اول تشکل دانشجویی «اتفاق» احسان طاهری/ دبیرکل تشکل دانشجویی اتفاق دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا

رتبه دوم گروه فرهنگی هنری فرکتال میثم کمالی دهقان دانشجوی گرافیک مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

رتبه  دوم انجمن علمی- دانشجویی جامیکا عارفه خوش‌چهره (دبیر انجمن) مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4

رتبه سوم  کانون دانشجویی حس هفتم عطیه اکبری کارشک/ دبیر کانون دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد

رتبه سوم  انجمن علمی دانشجویی پژوهش هنر فرزانه فرشیدنیک/ انجمن علمی دانشجویی پژوهش هنر دانشجوی دکتری پژوهش هنر دانشگاه تربیت مدرس

رتبه سوم انجمن علمی دانشجویی مطالعات زنان مهدیه محمد تقی‌زاده (دبیر انجمن) دانشجوی دکترای مطالعات زنان دانشگاه تربیت مدرس

رتبه سوم انجمن علمی دانشجویی تاریخ دانشگاه خوارزمی آناهیتا حسین پور/ دبیر انجمن دانشجوی تاریخ دانشگاه خوارزمی

رتبه سوم   خیریه ژیوار نازنین بهشتی رستگار دانشجوی دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران جنوب/ دبیر و عضو هیئت موسس کانون خیری ژیوار

رتبه سوم کانون فردوس ملل دانشگاه شهید بهشتی محمد باقر غلامپور سیدحسینعلی حسینی(دبیر کانون) فاطمه امینی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی

 انجمن علمی- دانشجویی حقوق دانشگاه علامه طباطبایی سیدعلی موسوی‌زاده / دبیر انجمن انجمن علمی- دانشجویی حقوق دانشگاه علامه طباطبایی شایسته تقدیر

 تشکیل کانون مدرسان دانش پژوه و کانون مترجمان جوان موسس: بیژن بیاتی دانشجوی زبان انگلیسی دانشگاه خوارزمی شایسته تقدیر

فعالیت‌های کارآفرینانه فرهنگی

 رتبه اول سازمان مردم نهاد جوانان «موسسه هنر رزم صالحان» موسس: امین صالحی کارشناسی روان‌شناسی دانشگاه پیام نور استهبان

رتبه دوم مجمع مردم‌نهاد بینش مطهر (فرهنگی تحقیقاتی) محمدوحید صافی اصفهانی (رئیس هیأت مدیره) محمدرضا آبدار (مدیر مجمع) دانشجوی ارشد معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) دانشجوی مهندسی هسته‌ای دانشگاه آزاد نجف‌آباد

رتبه سوم  راه‌اندازی اولین مجتمع آموزشی صنعت توریسم در جنوب کشور راشین حسنی کارشناسی هنر گرایش نقاشی دانشگاه تهران/ کاردانی مدیریت هتل علمی‌کاربردی علوم‌پزشکی کوار  

گالری و کارگاه صنایع دستی آبنوس فاطمه پیام دانشجوی هنرهای صناعی(معرق منبت) دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان شایسته تقدیر

 مرکز علوم راهبردی توسعه صنعت اشتغال و اقتصاد مقاومتی مرتضی مفخمی دانشجوی ارشد مدیریت دانشگاه پیام نور استان تهران شایسته تقدیر

 مؤسسه فرهنگی قرآنی فجر نور شهرستان املش سمانه یحیی پور کومله دانشجوی ارشد مطالعات زنان دانشگاه خوارزمی شایسته تقدیر

کز راه‏ اندازی کسب و کار اینترنتی رونیکا موسس: محمدامین نوبخت دانشجوی دانشگاه پیام نور شیراز شایسته تقدیر

قالب‌ها و شیوه‌های نوآورانه فرهنگی

 رتبه اول گروه موسیقی نوژان نو سرپرست گروه: بابک رجبی دانشگاه اصفهان

رتبه دوم  موسسه علمی پژوهشی کهکشان علم محسن واحد کارشناسی مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) موسسه آموزش عالی روزبه

 آثار و محصولات نوآورانه فرهنگی

 رتبه اول فصلنامه هنر پژوه طیبه عزت‌اللهی‌نژاد دانشجوی دکتری پژوهش هنر دانشکده هنر دانشگاه الزهرا رتبه دوم  مستندهای گرگعلی، دی (مادر)، ای روزگار و دی‌رضا علی سالمی ایده و تهیه کننده (شهرستان دشتی) دانشجوی کارشناسی فلسفه دانشگاه خوارزمی

رتبه دوم جشنواره ملی فرهنگی «ایران من – سرای من» فرشته مینایی/ مهدی زمانی/ زهرا امینیان طوسی و .... دانشجویان کانون ایران‌شناسی و گردشگری دانشگاه شهید بهشتی

رتبه دوم نشریه باینری / نرم افزار کتابخوان مدیر مسئول نشریه: محمد نصیری کارشناسی کامپیوتر دانشگاه ارومیه

رتبه دوم  نشریه صوتی دانشجویان دانشگاه شاهد (آوای باران) زهرا پورحیدر دانشگاه شاهد

رتبه دوم پروژه اقیانوس (طرح گردشگری هنری بر مبنای تجربه‌محوری و هم‌آفرینی) آزاده آهنگریان/ الهام آبادیان/پریسا فاضلی/ مریم معمارزاده دانشجویان کارشناسی ارشد طراحی شهری دانشگاه هنر اصفهان

رتبه سوم  نمایشگاه چندرسانه‌ای با عنوان «که سرزمین هرزشان شالیزار رویاهای من است» روزبه فخاری دانشجوی ادبیات انگلیسی دانشگاه کردستان موسس انجمن بینارشته ای ادبیات نمایشی

رتبه  سوم اولین کنگره ملی اعتیاد و رفتارهای پرخطر علی قائدنیای جهرمی/ دبیر اجرایی و دبیر انجمن روانشناسی بالینی ارشد دانشگاه خوارزمی

رتبه  سوم بازی اندروید دفاع مقدس (مردان فاو) فریبا حیدری نرم افزار کامپیوتر دانشگاه علم و فرهنگ

رتبه سوم کتاب آموزش جزء سی قران کریم با شیوه نوین و مبتکرانه با ایجاد خلاقیت و نوآوری در کودکان و نوجوانان زهرا سمساری دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه پیام نور واحد اهواز

رتبه سوم  نمایشگاه اقوام، آداب و رسوم ایرانی شهروز شاهعلیزاده / هومن محمدیاری/ مصطفی مهدوی/ معصومه مشعوفی/ محمد اصلانی دانشجویان فعال کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه محقق اردبیلی

رتبه سوم سامانه کتابخانه آنلاین بهینه‌سازی دانشگاه شهید مطهری نوشهر محمد مهدی جوربنیان دانشجوی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری نوشهر شایسته تقدیر

 

ساخت اولین سازه مهندسی ساخت با استفاده گلولم و او اس دی در ایران بهزاد عبادی/ فرهاد فرهادی/ حسین زرندی و افشین فرامرزی موسسه آموزش عالی ساعی گرگان شایسته تقدیر

 دانشجویان طراحی و دوخت مهسا نیازی؛ نماینده گروه دانشجویان موسسه آموزش عالی ساعی گرگان شایسته تقدیر

 گاهنامه ادبی پارناس پدرام منیعی دانشگاه کردستان شایسته تقدیر

 برنامه دخترونه دانشگاه مازندران سیده پروانه خرمی سیده ساجده بوستانیان رشته علوم قرآن و حدیث بابلسر و دبیر کانون شهدای دانشگاه مازندران// رشته آمار و کاربردها و مسئول بسیج خواهران دانشگاه مازندران شایسته تقدیر

 نشریه تدبیر و امید جاسم محمدی (سردبیر/ دبیر انجمن) رویا فروهی(مدیر مسئول) انجمن علمی علوم سیاسی دانشگاه گیلان شایسته تقدیر

 جشنواره دانشگاهی هنرهای رزمی محمدحسن شهسواری کارشناس ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت ا... آملی شایسته تقدیر

 سمینارهای کارآفرینی کلینیک کارآفرینی حسین اللهیاری مهرداد محمدی تراب کلینیک کارآفرینی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی تهران حنوب شایسته تقدیر

 نمایشنامه خوانی شایعات امین رضا اولیا دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شایسته تقدیر

 جشنواره فرهنگی هنری راه امید نازنین برشان تشنیزی دانشجوی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی فسا شایسته تقدیر

 نمایش سنگ، کاغذ، قیچی میلاد زعفرانی پیام نور کرج شایسته تقدیر

ایده‌های خلاقانه فرهنگی

 رتبه اول  دار قالی هوشمند مرضیه سلیمانی دانشگاه پیام نور واحد روانسر استان کرمانشاه

رتبه سوم شبکه اجتماعی – خانوادگی بادوم حسین حیدری/ مریم زاکانی/ محمد امین صباغیان/ میلاد فرجی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف

 تشکیل پرونده فرهنگی جهت دانشجویان زینب سلطانیان تلک آبادی دانشجوی دانشگاه پیام نور استان اصفهان واحد زواره شایسته تقدیر

اعره قرآنی محمدرضا پژوهنده دانشجوی کارشناسی برق الکترونیک دانشگاه گیلان شایسته تقدیر

 موج آلفا ام البنین حاجبی دانشجوی راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت فاطمه الزهرا (س) هرمزگان شایسته تقدیر

یل انجمن خلاصه کتاب نسرین آباریان دانشگاه فرهنگیان خدیجه کبری دزفول شایسته تقدیر

 کتابخانه تعاملی چندبرگی محسن عرب پیام نور مشهد شایسته تقدیر

 شبکه اقتصادی هنر منصوره نخعی سیدمحمدامیر هاشمی ارشد پژوهش هنر دانشگاه الزهرا تهران ارشد مهندسی مالی دانشگاه تهران شایسته تقدیر

 مسابقات سودوکو محسن واحد کارشناسی مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) موسسه آموزش عالی روزبه شایسته تقدیر

  • آیین اختتامیه جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان«از باران تا رویش»
  • آیین اختتامیه جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان«از باران تا رویش»
  • آیین اختتامیه جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان«از باران تا رویش»
  • آیین اختتامیه جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان«از باران تا رویش»
  • آیین اختتامیه جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان«از باران تا رویش»
  • آیین اختتامیه جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان«از باران تا رویش»
  • آیین اختتامیه جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان«از باران تا رویش»
  • آیین اختتامیه جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان«از باران تا رویش»
  • آیین اختتامیه جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان«از باران تا رویش»
ارسال نظر:
نام:

پست الکترونیکی:

آدرس وبسایت یا وبلاگ:

نظرشما:

لطفا عبارت را در کادر مربوطه وارد نمایید

قوانین سایت:
  • نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی شود
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
  • اگرچه تلاش می شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 17 نوشته شود حداکثر تا 10 صبح روز بعد منتشر می شوند
  • پس از تکمیل فرم بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید.
نظرات شما: