داده آمایی و تحلیل طرح "بررسی نظرات بازدیدکنندگان ششمین نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش" در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران- شعبه همدان انجام شد.
این پژوهش از نوع پیمایشی بوده و به سفارش نمایشگاه بین المللی همدان صورت گرفته و جامعه آماری این تحقیق شامل بازدید کنندگان در ششمین نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش سال 1398 است، که با بهره گیری از جدول کرجسی و مورگان 143 نفر از آنان برای نمونه انتخاب و بررسی شدند.
این تحقیق از دو بخش کلی تشکیل شده است که در بخش اول داده های کمی (شبه کمی) جمع آوری شده از بازدید کنندگان نمایشگاه تجزیه و تحلیل شده است.
این بخش در قالب 9 شاخص به بررسی رضایتمندی بازدیدکنندگان پرداخته است. متغیرهای بخش اول عبارت از رضایت از کیفیت و تنوع محصولات ارائه شده در نمایشگاه، رضایت از کیفیت و تنوع محصولات ارائه شده در نمایشگاه، نحوه مطلع شدن از برگزاری نمایشگاه، نحوه برخورد عوامل نمایشگاه و غرفه داران، ارزیابی عوامل محیطی نمایشگاه، ارزیابی امکانات نمایشگاه، رضایت از مکان فعلی نمایشگاه، سهولت دسترسی به وسایل نقلیه رفت و آمد به نمایشگاه، چگونگی ساعات برگزاری نمایشگاه، پاسخگویی نمایشگاه به انتظارات بازدیدکنندگان (جمع بندی کلی) و بخش دوم تحقیق مربوط به تجزیه و تحلیل اطلاعات کیفی دریافتی از بازدید کنندگان نمایشگاه است.