با توجه به گستره مکانیسم های اجتماعی در عصر کنونی و وسعت ارتباطات و کنش های متقابل اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه نیاز به مبحثی برای آموزش همگانی در خصوص کنترل تکانه های عصبی و مدیریت واکنش های جمعی خصوصا پرخاشگری و عصبیت احساس می شد.
لذا با برگزاری کارگاهی آموزشی در این خصوص در مورد شناخت انواع عکس العملهای اجتماعی و راهکارهای مقابله با خشم و پرخاشگری مباحثی با محورهای ذیل به مشارکت کنندگان آموزش داده شد.
محور های جلسه :
- مدیریت پرخاشگری در زندگی
- -مدیریت پرخاشگری در روابط بین زوجین
- -مدیریت پرخاشگری در محیط کار
- -مدیریت پرخاشگری کودک