چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
منوی سایت
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
صفحه مخصوص واحدها
پیوند ها
...............................................
تبلیغات
- مرکز آموزش سازمان فعالیت های قرآنی
اخبار فرهنگی کشور
تشکیل ستاد مرکزی پیاده روی اربعین
ستاد مرکزی پیاده روی اربعین با مسئولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در این وزارتخانه تشکیل شد.
چهار شنبه 24 شهریور 1395
ايلام
...................................................................
4 ماه تا اربعین / مسئولان از مشکلات دروازه‌ عتبات می‌گویند
هرچند در سال‌های اخیر با تلاش مسئولان و همراهی مردم زیباترین جلوه‌های مهمان‌نوازی و استقبال از زائران اعتبات عالیات را شاهد بوده‌ایم اما برخی مشکلات از جمله ضعف زیرساخت‌های استان موجب برخی مشکلات شد که حل آنها در گرو کمک‌وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف است. بدین جهت از مسئولین دوایر مرتبط در محل خبرگزاری ایسنای ایلام دعوت به عمل آمد تا برنامه‌های انجام شده و چشم‌انداز امسال اربعین را تشریح نمایند.
چهار شنبه 13 مرداد 1395
ايلام
...................................................................
چرا پایان‌نامه‌ها خاک می‌خورند؟/ نفت هست، پول هست، مدرک می‌خواهیم
نگارش پایان‌نامه آخرین مرحله آموزش رسمی برای دانش‌آموختگی در یک مقطع تحصیلی به ویژه تحصیلات تکمیلی است که طی آن دانشجو باید بر اساس یک متد کاملاً علمی و با راهنمایی، مشاوره و داوری استادان این مرحله از کار علمی خود را به سرانجام رساند. اما نکته مهم خاک خوردن این پایان‌نامه‌ها در بایگانی است جهت بررسی دلیل این موضوع میزگردی در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام با حضور معاون پژوهشی دانشگاه آزاد ایلام، رییس بنیاد نخبگان استان و معاون پارک علم و فناوری استان برگزار شد که به صورت مفصل در ذیل آمده است.
دوشنبه 11 مرداد 1395
ايلام
...................................................................