نخستین سمینار نو انگار به همت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با حضور معاون اجرایی مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی کشور و روابط عمومی های سازمان ها و ادارات استان برگزار شد.
سیروس رضایی هفتم آذر ماه در این سمینار، با اشاره به نقش پررنگ روابط عمومی ها در توسعه سازمانی، گفت: یکی از جامع ترین تعاریف روابط عمومی، اداره کردن وظایف، شناسایی و ایجاد روابط مطلوب میان سازمان و جامعه است. وی روابط عمومی را آیینه تمام نمای سازمان دانست و افزود: سمینار نو انگار با هدف آشنایی روابط عمومی های استان با شیوه های افکار سنجی و مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد. سرپرست جهاد دانشگاهی استان تصریح کرد: مرکز افکار سنجی استان دو سال متوالی به عنوان مرکز برتر در میان مراکز استانی معرفی شد و آماده همکاری با سازمان ها و ادارات استان است.
وی با اشاره به فعالیت های مختلف جهاد دانشگاهی استان در حوزه های مختلف، خاطر نشان کرد: این مجموعه در حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی در استان فعالیت دارد. این سمینار یک روزه با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد. در این سمینار از مدیر عامل و واحد روابط عمومی شرکت گاز چهارمحال و بختیاری به عنوان دستگاه پیشتاز در اجرای طرح های نظرسنجی از مشترکین با حضور سرپرست جهاد دانشگاهی استان تجلیل شد. همچنین از مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری، روابط عمومی دانشگاه شهرکرد و اداره کل بیمه سلامت به خاطر همکاری در برگزاری نشست نو انگار تقدیر شد.