اخبار فرهنگی کشور
Alternate Text
در این گردهمایی که با حضور ریاست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی- دکتر خاکی صدیق ریاست دانشگاه صنعتی خواجه نصير الدين طوسي –رياست دانشکده برق – مهندس خدادادی ریاست جهاد دانشگاهی واحد خواجه نصیر الدین طوسی وبرخي از معاونين حوزه شهرداري- مهندسين وجمع کثيري اي از متخصصان و دانشجويان برگزار شد،
یکشنبه 5 آذر 1396
خواجه نصير
حضرت امام رضا عليه السلام شب جمعه يازدهم ذى القعده در سال 148 هجرى در مدينه طيّبه به دنيا آمد، پدر بزرگوار آن حضرت امام هفتم موسى بن جعفر عليه السلام بود و مادر آن حضرت خانمى بود به نام امّ البنين يا تكتم يا نجمه كه هر سه اسم در تاريخ آمده است.
یکشنبه 24 مرداد 1395
خواجه نصير
سالروز شهادت زینب کبری(س)، دخت علی مرتضی، پیام آور کربلا، الگوی شکیبایی و تقوا، عابده آل علی(ع) و عقیله بنی هاشم را به تمام پویندگان راه ولایت و عاشقان خط سرخ شهادت تسلیت می گوییم.
شنبه 4 اردیبهشت 1395
خواجه نصير
بخشی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون حماسه نهم دی ماه
چهار شنبه 10 دی 1393
خواجه نصير
سالروز شهادت امام حسن عسکری بر شیعیان حضرتش تسلیت باد.
چهار شنبه 10 دی 1393
خواجه نصير
در هفتم دی ماه سال 1358 حضرت امام خمینی رحمة الله فرمانی مبنی بر تشکیل نهضت سواد آموزی صادر کردند که از جمله کارهای مدبّرانه و حکیمانه ایشان بود و آثار و نتایج فراوانی به همراه داشت.
یکشنبه 7 دی 1393
خواجه نصير
ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم با اندوه و اشک و ناله ،اشک ریختیم و دل تازه کردیم و با یاد عظمت آقا ابا عبدالله الحسین بزرگ شدیم، از خزان عفلت به برکت اشک های محرم و صفر به بهار رسیدیم و اکنون وقت آن است که در این بهار به یمن رویش دوباریمان سجده شکر به جای آوریم و این بهار را قدر بدانیم و بندگی کنیم.
یکشنبه 7 دی 1393
خواجه نصير
هفتم صفر، سالروز شهادت حضرت امـام حسـن مجتبـی علیه السلام یا ولادت امـام کاظـم حضرت موسی بن جعفر علیهما السلام ؟؟!!
یکشنبه 9 آذر 1393
خواجه نصير
هفتم صفر مصادف با شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام (به روایتی)
یکشنبه 9 آذر 1393
خواجه نصير
هفتم صفر مصادف با ولادت امام موسی کاظم علیه السلام به روایتی ...
یکشنبه 9 آذر 1393
خواجه نصير
شب سوم ...
سه شنبه 6 آبان 1393
خواجه نصير
روز دوم ...
سه شنبه 6 آبان 1393
خواجه نصير
تصمیم امام، حرکت از مدینه به مقصد مکّه مکرّمه بود تا در ایّام عمره و حجّ یعنی ماه ذی القعده و ذی الحجّه که تعداد زیادی از مسلمانان برای انجام مناسک حجّ به حجاز می آیند، با ایشان ارتباط برقرار کرده و پیام نهضت و حرکت اصلاحی خود را به حاجیان برساند.
یکشنبه 4 آبان 1393
خواجه نصير
12